sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Herra Pöllö

Jauuuuu miten kiva viikonloppu mulla oli!

Perjantaina tuli kaksi ystävää meille kylään ja eilen sitten vietettiin 7:n hengen tyttöporukalla mun polttareita :) Meillä kävi naurujooga nainen naurattamassa meitä tunnin verran jonka jälkeen lähettiin ajamaan cartingia ( kirjotetaanko se edes noin? ), joka oli kyllä mun päivän lempparijutska! En oo koskaan ennen kokeillu ja nythän se on sitte pakko päästä uudestaan ajelulle kunhan kerkiää :)

Syötiin ja saunottiin ja naurettiin niin pirusti. Ei voi muuta sanoa kuin että on mulla ihania ystäviä :)

Sain talouteemme uuden pöllöasukkaan joka on kaikessa valkoisuudessaan hurmaava :)



Inana!

Ja posti oli tuonut mulle paketin, joka sisälsi lampun, jonka olin kokonaan unohtanut. Vaarallista tuo nettishoppailu kun ei ees muista mitä kaikkea on tullut tilailtua :D


 Olen haaveillut tuosta haitarilampusta pitkän aikaa ja nyt sitten vihdoin ja viimein rohkenin ostaa sen :)

"PLEASE" sanasta tippui S-kirjain omia aikojaan ja näppärästi sitten vaan ruuvailin lampun pudonneen tarran tilalle. 

Nyt vaan sohvalle köllimään ja rentoilemaan!

♥ Nenna

1 kommentti:

  1. Lukeeko sulla seinässä oikeesti "Shit down please?"

    Tiesit kai, että shit = paska ja tuo shit down on kai lähinnä, että paskanna alas...

    sit = istua

    VastaaPoista