maanantai 6. toukokuuta 2013

aa-pis-kuk-ko

Mahtavaa maanantaita!

Tänään on saatu hurjasti kaikkea tehtyä! Autoon kesätassut (joo tiiän, vähän myöhässä ollaan oltu asian kanssa), öljyn vaihto autoon ja samalla vielä ukkeli hitsasi reiän helmasta. Suihkuun löydettiin kympillä kierrätyskeskuksesta spottivalot, jotka asennettiin äsken. Hianot tuli!

Pari viikkoa sitten käytiin Heinolassa minun kotikonnuilla, äiteen luona vierailemassa. Se olikin sitten viiminen kerta kun pääsin käymään lapsuuden kodissa, sillä porukat ostivat uuden talon. Ohuesti harmittaa.

Jotain sieltä nappasin mukaani, enimmäkseen minun ja sisaruksien vanhoja lastenkirjoja. Jospa niille olisi vielä joku päivä käyttöä täällä meidän Pirtissä ;)

Yksi kirjoista oli yli muiden, joka oli jo lähdössä siskoni kotiin, mutta kysyikin multa sitten, että haluaisinko minä sen. Halusin! Kiitos siitä Jutalle!

AAPISKUKKO

Tämä oli muistaakseni lahja meidän mummolta vuonna miekka ja kypärä, joko minulle tai Jutalle. Mutta olipa miten vaan, nyt se on meillä ja olen hulluna siihen :)


No vähän on joku tehny sekaan omia merkintöjä :D


Eilen tein tuunauksen, jonka idea on Pinterestistä napattu, muistakin kodeista varmaan löytyy sellainen. Siitä toisella kertaa sitten :)

♥ Nenna

4 kommenttia:

  1. Ihana, nostalginen kirja!
    Blogissani on sinulle jotain! :)

    VastaaPoista
  2. Uusi lukija ilmoittautuu!
    Anin blogin kautta tänne löysin.
    Ihana aapinen, tuota kannattaa vaalia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jei! Kivaa saada lukijoita ja tervetuloa lukemaan mun höpinöitä! :)

      Poista